Albums

1. Cupcakes maken
  2. IMG-20171116-WA0025

Adelaide - Melbourne

Na Adelaide de laatste loodjes, de grampians en the Great Ocean Road nog op de planning! Super excited en zin om de trip samen af te sluiten. De grampians is een national park in west Victoria, daar kwamen we voorbij voordat we aan de great ocean road…

36 foto’s

3. Beach

Adelaide

Eindelijk weer wat bewoonde wereld na onze roadtrip! Super veel avontuur gehad en zoveel moois gezien, maar ook moe en blij dat het grootste gedeelte achter de rug is. Even paar nachtjes 'bijkomen' in een hostel, voor zover dat kan. Hebben…

9 foto’s

4. IMG_20171108_193148633_HDR

Roadtrip Perth - Adelaide

Ik heb echt mega veel foto's en filmpjes van de roadtrip en heb geprobeerd ze up te loaden, maar dat duurt echt uren... Daarom doe ik er maar een paar als in een sneak preview en de rest laat ik je thuis zien 😉! Dit zijn wat foto's van het…

44 foto’s

5. Omtrek Australië
  6. It's a Quokka

Rottnest Island

Rottnest Island is echt prachtig! Het is best prijzig 108 dollar (71 euro) voor ferry, entree en fiets huren. Blijkt ook wel extra duur te zijn in vergelijking met andere natuurplekjes in Australië, maargoed ik vond het het waard om er geweest te zijn.…

26 foto’s

7. Aftershock
  8. De Ferry
  9. Paganoni swamp bush
  10. Rockingham bay
  11. IMG_20171023_095917150
  12. Parkje

Frementle

Dagje Frementle ofwel Freo (Ze korten hier alles af). Ik had een uitgestippelde route gevonden online waarmee je Frementle kon verkennen (Discovery trail). Deze route bracht je langs alle hoogtepunten van Frementle.

20 foto’s

13. Sundaysesh met Cas
  14. Lunch

Heirisson Island

Klein eilandje vlakbij Perth waar kangaroos leven. Helaas niet gespot, maar wel mooie omgeving.

11 foto’s

15. Take care

Kingspark

Dagje naar Kingspark in Perth geweest. Is een enorm park in de stad met een botanische tuin, een bos en prachtig park die weer perfect onderhouden is. Heel de dag rondgewandeld en nog niet alles gezien, zo groot is het. Nog even gepicknickt in het park…

32 foto’s

16. De weg

Byford

Dit is Byford, waar Cas woont en dus waar ik tijdelijk gewoond heb. Het is in principe een klein plaatsje. Maargoed Australisch klein, want alsnog is het groot. Even naar de supermarkt was een half uur lopen bijvoorbeeld. Maar de omgeving is er prachtig!…

12 foto’s

17. Met de trein naar Frementle
  18. First dinner

arrival in Perth Australia

Eindelijk zover! Heeft me veel geregel en gedoe gekost, maar nu gaat het gebeuren. Ik ga naar Australië. Meet heel veel zin en ook wel zenuwen richting het vliegveld met een grabcar. Daar wat gegeten en gewacht tot het vliegtuig er was. Was nog even…