Ready to go 🚘

24 oktober 2017 - Karnup, Australië

Morgen is het dan eindelijk zover, road-trippen 🤘🚗!!! Very exited, maar ook wel een beetje zenuwachtig haha. Ik ga samen met 5 Duitsers, 2 meiden en 3 jongens, in 3 auto's meer dan 2700 km afleggen langs de kust richting Adelaide. Dat wordt dus veel tijd doorbrengen op de (afgelegen) wegen, k(r)amperen in de auto, de mooiste plekjes in de natuur zien, leuke en mooie tussen-stops maken enzovoort, iig dat is hoe ik het me voorstel. Weer terug naar primitief! Weet zelf ook nog niet helemaal wat mij te wachten staat, maar we gaan het meemaken 😁. Aline, mijn travelbuddy, heeft een auto en veel spullen, dus ik val met m'n neus in de boter. Heb een paar dingetjes gekocht, maar meer voor comfort. Maargoed de auto wordt dus ons onderkomen de komende weken. Heb geen idee hoelang we er over gaan doen, waarschijnlijk iets van 4 weekjes ongeveer. Eerste stops zijn Busselton, Eagle Bay en Margaret river. Ik zal in foto's de uitgestippelde route zetten, zodat je een idee krijgt hoe we gaan. Zal de komende tijd wel minder bereikbaar zijn dan weten jullie dat, maargoed dat hoort bij het avontuur en vind ik ook wel fijn, zoals ik al zei; lekker primitief!

Verder niet veel nieuws, voornamelijk gewerkt, voorbereidingen getroffen voor de trip en genoten van de tijd die ik hier nog had. Heb trouwens geen bericht gehad van het bloedonderzoek voor m'n hand, dus dat betekent goed nieuws, namelijk dat ik gezond ben! Verder merk ik dat het minder wordt, dus denk dat m'n lichaam de beet zelf aan het oplossen is, gelukkig 🙂.

Verder afgelopen zondag naar Rottnest Island geweest met de meiden (Aline en Lotte) van de road-trip. Was echt top! Super weer gehad, heel de dag zon ☀️. En het was erg gezellig. Ook heel fijn om de meiden al ontmoet te hebben zo voor de road-trip. Meer daarover vindt je in het album Rottnest Island bij foto's.

Much of love 🌼

PS. Als je iets wilt toesturen of misschien handig te weten. Het volgende adres gebruik ik als postadres;

57 Glen osmond road, Yatala, Queensland 4207, Australia

1. Frans geers:
    26 oktober 2017
    We hebben weer opnieuw met spanning je blokker gelezen heel interessant goede reis en een knuffel van oma en opa
  2. Romana:
    1 november 2017
    Jaloers op jou!! 😉
    Veel plezier lieverd, geniet ervan😘
    Liefs Romana en Kyara
  3. Claudia:
    4 november 2017
    Geniet van het mooi avontuur en altijd fijn om jou verhalen te lezen groetjes uit Zeeland xxxx
  4. Vera:
    5 november 2017