Twee maanden latèèr, still going strong 😆!

24 december 2017 - Romsey, Australië

Hee lieverds,

Hier een (in ge-)kort filmpje ipv een blog. Was nogal aangevallen door muggen de dag ervoor dus bietje juuk hahaha.. en moest het filmpje 80 x inkorten omdat hij maar 10 minuten mag duren 😅 ... maargoed jullie moeten t er maar eventjes mee doen 😉.

Intussen een roadtrip van 5800 km, diefstal van alle waardevolle spullen en 5 weken werken als au pair bij een lieve familie met terrorkinderen verder, nog steeds positief en naar m'n zin hier.. Afgelopen maand was wat dat betreft een beetje tegenslachtig, maargoed ze krijgen me niet klein en ga deze reis gewoon afmaken 😁. Intussen alle praktische zaken geregeld en paspoort is ook onderweg gelukkig, dus weer vol goede moed er tegenaan! 💪

Wens iedereen hele prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar met een goede gezondheid! 🥂💖

Ik vier kerst hier met de familie (kerstavond en eerste kerstdag) met eten en kadootjes onder de kerstboom. Tweede kerstdag hebben ze hier niet. Dan is 'boxing day' oftewel iedereen verkast naar de vakantielocatie aangezien het zomervakantie is. Wij gaan dan naar portsea aan het strand, zeilen, met de boot weg, strand hangen, dat soort dingen. Dus beloofd leuk te worden en kijk er ook wel naar uit (als de kinderen beetje gezellig zijn haha 🙈).

HO HO HO 🎅🥂👼

1. Monique:
    29 december 2017
    Joyce, fijn om weer verhalen te lezen en je te horen en zien op het filmpje. Je ziet er top uit. Trots op je ... en fijn dat Chico over enige tijd naar je toe komt. Fijne vakantie en gezellige jaarwisseling. Knuffel van mij xxx
  2. Boot, Chico Boot:
    29 december 2017